2008-04-14

Pagarba ir vertybės

Pagarba ir vertybės yra ĮSA pagrindas - tokios mintys nuskamba vis dažniau, apibendrinant diskusijas ĮSA tema. Pabrėžiama, kad ĮSA turi koncentruotis ne į įmonės įvaizdį, o į visuomenės interesą. Dar daugiau, jeigu vykdoma ĮSA politika nebus tikima įmonės viduje, darbuotojai nepasitikės įmone ir jos vertybėmis, tuomet iš deklaruojamos socialinės atsakomybės liks tik viešieji ryšiai, kurie tokiu atveju atneš daugiau žalos negu naudos. Įmonės viduje svarbiausia, kad visos veiklos būtų suderintos, nes ĮSA yra integruota koncepcija visose įmonės veiklose.
Vertybės yra skirtingos kiekvienoje kultūroje. Kas nepriimtina Vakarų kultūroje, gali būti įprasta Rytuose. Pavyzdžiui, verslo etika yra svarbi socialinės atsakomybės dalis. Tai yra pagarba tiekėjams, klientams, darbuotojams ir visai aplinkai. Ar įmonė būdama socialiai atsakinga savoje šalyje, gali būti laikoma tokia ir kitos kultūros šalyse, kuriose vertybės suprantamos kitaip?

Komentarų nėra: