2008-04-07

"Žalia" įmonė

Būti "žalia" įmone, reiškia rūpintis aplinka ir ekologija. Tai vis populiaresnė ir svarbesnė tema įmonių viduje ir jas supančioje visuomenėje. Vienose šalyse, kur ĮSA tradicijos gilesnės, galima kalbėti apie buvimo 'žaliu" svarbumą, tuo tarpu tokiose šalyse, kur tik susipažįstama su ĮSA sąvoka, kalbama daugiau apie 'žalios" sąvokos populiarumą.
Jeigu įmonė skelbiasi esanti 'žalia", tai kaip efektyviausiai tokią žinutę pranešti ne tik visuomenei, bet visų pirma ją išplatinti įmonės viduje? Darbuotojų įsitraukimas ir realus palaikymas yra pirmas ir svarbiausias žingsnis įgyvendinant 'žalios" įmonės strategiją. Norint tai pasiekti, reiktų pradėti nuo vidinio tyrimo organizacijoje, esminių vertybių aplinkosaugos atžvilgiu. Susimąstykite: ar darbuotojams svarbu ir patogu savo įmonėje taupyti popierių, energijos išteklius? Ar būti "žaliu" man kaip darbuotojui yra naudinga? Kodėl tai yra svarbu mano įmonei, jos klientams, partneriams, akcininkams?





Komentarų nėra: