Vartotojas nuolat susiduria su įmonių komunikuojama socialine atsakomybe, tačiau įdomiausia, kiek šiai įtaigai mes pasiduodame. Lietuvos įmonės, kalbėdamos apie savo socialinę atsakomybę, retai akcentuoja vartotojų pasitenkinimą ar paslaugų kokybę. Tokiais atvejais paaiškėja, kad, pavyzdžiui, net apie 63 proc. Lietuvos vartotojų nuolaidos yra nepasiekiamos, nes susiduriama su klaidinančia reklama. Neretai, taikant tiesioginę rinkodarą, yra pažeidžiama asmens duomenų apsauga. Visgi vartotojas ir tokiais atvejais dažniausiai lieka pasyvus ir renkasi tiesiog pigesnę ir gražesnę prekę. Vadinasi, šiandien mus dar užtenka tiek, kiek mums siūlo pardavėjas, o jo socialinė atsakomybė lieka kažkur šalia reklaminės žinutės...
2008-05-06
Ar egzistuoja atsakingas verslas be atsakingo vartotojo?
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
2 komentarai:
Startavo naujas projektas www.socialsme.org
Mes siūlome inovaciją - socialinės atsakomybės diegimo įmonėje “6x3 žingsnis po žingsnio” procesą, kuris pritaikytas mažoms ir vidutinėms įmonėms ir yra išties paprastas.
Jis skirtas mažų ir vidutinių įmonių konsultantams, savininkams, vadovams ir darbuotojams
Daugiau apie inovaciją ir projektą: http://www.socialsme.org
Rašyti komentarą